I might be disgusting,I might be beautiful, but it must be really hard to see me as the one I really am.

Monday, February 20, 2006


agha ye chinZZ... avaL inke ma ii imaGe ii baLARO faghat bara in majBoor shOdim beZZarim ke ii tOO be shOOma begim kOja berin karaye maRO niga konin... yanee edameye karaYe maRO... haLa kHoda Raa heZZar maRtabe shOkr ma na gHiyafamOOn Gohe khaSie na heYkaLemoon hamOone ke zZeKr shOd, badan meSLe ahmagha naYaYn be ma- ya miYane khOdetOOn begiNN setare che ghandare khOdeshO taHviL gerefte heYY akZZ aa khOdeSSh gOzaNshte ii vaRR oO vaRR...khOdaRO 8237598 maRtabe kjhlhsfjdh O ina ke ma aaEeen enheRafaTe akhLaghi naDArim ke dUffO in jaRyanaT zAAde shOde baShim aa sheKame aZZaye khanevadegi va baLke ma aa LahaZZe mahiyaty ye gUfe gOnDDe haSSim aa tarafe paRvardegaRR be darOOne baSShariyat...
haLa khOLAse addreSSe ma darOon OO bLoge tOkhmiyat-gOOneye 360 ine: http://blog.360.yahoo.com/blog-UPHFN4cifrI5gyFotUyEg5A-
baad inke vaZZiyate sOOznaki bOOd cHoon ke heY bUs cHarandiyaTT mineveSShtim cHoon ma aaeen adama niSSim ke aKZze bedOOne neveSShte beZZarim...aa OOngOone chinnZZa ham mObara haSSim ...hamChOOn chinZZaye dige...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

khube ,montahash ineke man kolan kasi nabude ke azash khosham biad dar dide aval o faghat to budi ke intor shod. ama moshkel injas ke man bedunam yeki az man khoshesh nemiad manam azash badam miad be hamin sadegi. pa shodim eyne ham! hala neveshtehamam male to .besex

7:11 AM

 
Blogger Bong Tara said...

ma SeNxidim
hamOO tor ke
gUvi kOOdakaSSh ra
LiSS mizzanad
pa haLa LaboTT
daSS daSS
ya shayadam baR akSS akSS

7:38 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ma nazer nabudim

7:40 AM

 
Blogger Bong Tara said...

naZere cHi nabOOdin?
ma gOftim ma ii kaRO anjam dadim...
aya gOFtim ma jhsdjfkhsf bUzi kaRdim aya?
aya raftare sEEXXiyaytie ma ba digaraNN ghabeLe neZarate aa naZZare shOOma
aya?
va hata AAYAA?

7:52 AM

 
Blogger Lili said...

setareh in bloge jadide mane. toosh ye ghesse daram minevisam va har rooz edamash midam:
www.tellmetwice.blogspot.com

7:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ta hala nashode bod 3 rooz ke nanevisiha
che be sare to amadeh pas?
firouzeh
firouzeh

9:14 PM

 

Post a Comment

<< Home